Tråd: #kostymegate
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-17, 11:07   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og jeg tror ikke de bruker rådgivere til sånne vurderinger, de er ekte populister som gjør sånt på rent instinkt. Tror JEG.

Jeg mente ikke at dette er en rådgiversak, men jeg er sikker på at rådgiverne oppfodrer til slike ting, selv om hun sikkert har kommet på det helt av seg selv her. Det er jo som du sier selv, i FrPernes DNA: Det er jo deres modus operandi.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men akkurat denne er jeg 99% sikker på at hun ikke hadde tenkt over var kontroversiell. Det er en tabbe JEG kunne gjort, og jeg pleier da å få med meg litt av sånne diskusjoner, i hvert fall.

Men nå er du da heller ikke FrPer, og tenker vel ikke så ofte over hvordan du kan erte på det deg snowflakesa? Du motsier jo deg selv, først at de gjør det på instinkt, og deretter at det er en tabbe. Hadde det vært en tabbe hadde det vært naturlig å unnskylde seg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat