Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-11, 15:09   #39
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Tja, et kurs i nettvett hadde jo vært det mest fornuftige, men så er det jo ikke alle mennesker som får meg seg like mye, uansett hvor mange kurs de tar. God dømmekraft er ikke noe man automatisk har, eller kan lære seg, dessverre. Jeg har ikke foreldre og elever på vennelista - ikke fordi jeg ikke skjønner hva som er smart å skrive og ikke, mer fordi jeg skiller mellom jobb-rine og privat-rine og ikke er spesielt interessert i at Gud og hvermann skal vite hvem jeg er venner med og hva jeg bedriver.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat