Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-11, 10:40   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Vi har vedtatt her på skolen min at vi ikke har nåværende elever som venner på FB. Men det blir noe annet, og jeg kunne heller ikke tenkt meg å ha de som venner akkurat nå. Foreldre har vi ikke noen regler mot. Jeg er venner med et par av de ansatte i barnehagen til minsten.

(Jeg har en tidligere kollega som konsekvent skriver negative ting om jobbsituasjonene sin. Negative ting om fagene sine og sånt. På arbeidsstedet hennes har de måttet ta opp dette felles for å få slutt på det. Hun er blitt litt bedre.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat