Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-11, 10:30   #34
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Men nå er ikke alle på FB like bevisste på hva de gjør, og alle "vennskap" er ikke reelle vennskap på FB. For noen er det mer at de kjenner/vet om noen. Jeg synes det er veldig fint at barnehager, skoler, og andre profesjoner har et bevisst forhold til dette. Jeg ser jo selv at selv om jeg vet at alle er mennesker med de samme sidene som meg, så gjør det noe med relasjonen når det dukker opp fjollete partybilder og drikkebilder av folk. Jeg erkjenner det. Er det hensiktsmessig at alle skal ha tilgang til disse sidene ved en person? Er det slike ting man ønsker folk skal tenke på når man presentere seg i sin jobb for klienter, som jo foreldre er?

Jeg er enig i at barnehagen osv. bør ha et bevisst forhold til dette, men da mener jeg det må gå på nettvett - at de lærer seg det. Ikke å ekskludere folk fordi de kanskje kan finne på å si noe dumt.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat