Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-11, 10:16   #30
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Får ikke være Facebook-venner med foreldre"

Jeg jobber i en barnehage, drevet av et av de større barnehagekonsernene her i landet, og der har vi hatt klare regler hele veien - det er ikke lov å ha foreldrene til barna som venner på Facebook. (Med mindre de er personlige venner, eller kollegaer i barnehagen.)

Nuvel. Ut over det har vi ikke heller lov å si - noe sted på internet - hvilken barnehage vi jobber i, vi har ikke lov å nevne noe som helst på FB som angår jobb, men vi har aller nådigst fått lov til å opplyse i status om vi er syk en dag.

Jeg syns det er en grei regel å ikke ha foreldre som venner, da jeg absolutt ikke liker tanken på at de skal vite noe som helst om mitt gjøren og laden på privaten. (Akkurat som om jeg har et så spennende liv, liksom. )

Utover det, forebeholder jeg retten til å tie...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat