Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-21, 00:01   #956
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Forgive me for being a bitter, skadet dame som ikke kan løpe. Hørtes bare ut som du gikk for hardt ut, med fem kilometer jogging på to dager. Jeg leste kun det ene opplegget som starter med seks minutter lett jogg pluss gange. Jeg unner deg ikke å bli stuck med plagede ben for resten av livet, sånn som jeg er et eksempel på. Å finne glede og mestring i trening er jo bare flott.

Det er gruffetråden. Der er det vel rom for gruff
Jeg går jo normalt 10-15.000 skritt på en vanlig dag, så jeg er nok i bedre form enn jeg tror. Dog har jeg aldri jogget. Men jeg er lat altså, så å løpe meg dausliten ligger liksom ikke for meg

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv