Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-21, 11:24   #924
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Sånne treningsopplegg for nybegynnere får meg alltid til å le. De skjønner ikke hva en nybegynner er. Løp intervaller - 2,5 minutt hvor du løper så sakte at du hele tiden kan snakke. Hvis man er helt nybegynner, kan man faktisk ikke løpe og snakke samtidig. Ferdig snakka!

Veldig enig! Jeg kunne IKKE løpe 2,5 minutt sammenhengende da jeg begynte å løpe. Ikke ett minutt engang. Og jeg kunne i hvert fall ikke snakke samtidig.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men da kommer man jo aldri i joggeform.

Joda, man må bare gå fort-fort. Jeg begynte med å løpe 30 sekunder fire ganger i løpet av en runde rundt Sognsvann. Det tok ikke veldig lang tid før jeg kunne løpe hele veien rundt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv