Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-13, 16:56   #103
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Vi fikk ikke være med på ferie. Vi var hjemme med praktikanten.

Mens foreldrene dine var på ferie?

Siden det med dadda ble nevnt lenger oppe, tenkte jeg jeg skulle nevne at vi også hadde praktikant. Men bare på dagtid. Det var umulig å få barnehageplass, og vi hadde fire ulike (på like mange år) som var hjemme hos oss på dagtid.

Jeg husker første gang jeg ikke fikk være med på ferie, forresten. Jeg måtte være hjemme to uker og passe hunden mens foreldrene mine og søsteren min var på ferie. Jeg husker fremdeles den indignerte følelsen jeg satt igjen med.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat