Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-18, 15:06   #40
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny serie på nrk P3 - Blank (Minner om Skam)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg må si at jeg synes Mads kom mye bedre ut i denne episoden. Han har jo sett at Ella har vært off hele tiden, men har brukt klovnerier og entertainment som teknikk for å muntre henne opp.

Men altså ... LITT kjedelig er det jo.

Det samme tenkte jeg, det kan jo forklare hvorfor han har virket så spesiell. Og vi ser det jo fra Ella sitt perspektiv, vi vet jo ingenting om hva som foregår inne i hodet hans, og hun er jo ikke lett å lese når hun selv ikke vet hva hun vil.

Men ja, litt kjedelig er det... Det hjalp jo ikke at det var en uke streikepause.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat