Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 10:54   #49
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fritt fram for bittesmå hunder å hoppe på folk

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Samtidig ser jeg at i diskusjoner som dette, er det ofte sånn at hunden får skylda for uoppdragen eier. "Ekle små rotter", "tramp på hunden" osv. Både når det gjelder dyr og barn synes jeg det er foreldrene man skal se skjevt på og "ta", dyret er stort sett uskyldig.

Men det er nå dyret som er problemet da, enten det er dyrets skyld eller ikke. Og hvis eieren ikke vil kalle dyret tilbake, så er det jo faktisk dyret man må fjerne og ikke eieren. Om det er aldri så urettferdig. (Jeg syns ikke tramping på er greit altså, og det tror jeg ikke Miley ville gjort heller, egentlig.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat