Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 22:35   #56
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å la ett av barna feire jul borte

Om det er slik at du ikke synes det er plass til gjester hos dere og du ikke er villig til å reise dit, så skjønner jeg jo hvorfor besteforeldre og tante har lyst til å feire med barnebarna sine og øyner en mulighet til å "kuppe" den eldste nå som han har blitt tenåring.

Men alt som har med julefeiring å gjøre kan man jo bli utslitt bare av å tenke på - det er så mange hensyn å ta.

Jeg synes heller ikke det er noe poeng i å være veldig julerigid. Men jeg håper jo at barna ikke velger bort kjernefamilien på julaften før de selv etablerer seg med partner og plutselig får svigerforeldre. Og selv da skal det holde hardt, altså - men siden jeg ikke har planer om å bli en martyrmamma skal jeg allerede nå begynne å øve på å holde slikt skjult.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat