Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-08, 15:39   #1
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Avbefaling" av nettbutikk (xxl.no)

Jeg bestilte 4 produkter på xxl.no. Jeg mottok 2 av produktene og antok at de siste 2 produktene var i restordre. Likevel sendte jeg en henvendelse til xxl.no hvor jeg ba om leveringsbekreftelse og estimat på når leveransen ville finne sted. Jeg har purret på henvendelsen og i dag satte jeg meg til i telefonkø for å spore opp leveransen.

"Nei, vi sender ikke de tingene vi ikke har tilgjengelig når vi pakker ordren. Da må du legge inn en ny ordre på de utestående tingene."

Greit å vite.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat