Tråd: Ferie 2020
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-19, 21:01   #1
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.533
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ferie 2020

Etter noen magre år økonomisk så ser jeg en lysning i økonomien og jeg har lyst å reise på ferie med ungene. Vi har vært på ferie, men det har vært på ferier der vi har bodd hos familie og venner, koselig det altså, men jeg har lyst til noe annet. Jeg har ikke kjempegod råd, så noe kjempedyrt har jeg ikke råd til. Problemet er at jeg ikke er så flink til å lete, og egentlig ikke vet hva jeg vil. Lillebror sa syden når jeg spurte, jeg tipper det betyr sol og sommer. Legoland er også aktuelt. Men jeg tror Lalandia blir for dyrt, så er det noen som har tips hvor vi evt kan bo i nærheten. Vi kommer nok ikke til å ha bil med.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat