Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-24, 16:26   #14
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.544
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Debatten i går?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Åh. My bad.



Men poenget mitt er ikke at man skal stemme Sp (jeg gjør ikke det) men at man har er skikkelig bevisst forhold til landbrukspolitikken til det partiet man stemmer på. Det er kun da man kan påvirke politisk.

Også kan man ta aktive valg i butikken. Og der var IKKE debatten i går til sørlig hjelp altså.

Og Solvang sa altså

Sitat:

Vi betaler over 20 milliarder årlig i subsidier for levende bygder og produksjon i hele landet. Vi har dårlig utvalg, verdens dyreste mat og vi stenger utenlandske varer ute med høy toll. Til gjengjeld får vi ren og trygg mat når vi trenger den. Men det får vi ikke. For Tine klarer ikke å lage nok norsk melk. Så denne yoghurten her består av tysk melkepulver og butikkhyllene er tomme for egg, sa Solvang.


Min utvendig. En så totalt manglende forståelse for biologiske prosesser er det sjelden jeg ser. Men jeg tror mange har den oppfatningen at vi kan skru matproduksjonen av og på etter behov.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat