Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-12, 10:19   #96
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.060
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får dere tid til å gjøre rent?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg kan ikke skylde på at jeg ikke har tid. Jeg tror at det for vår del handler mest om at jeg rett og slett ikke synes det å ha et plettfritt hjem er viktig nok. Jeg synes det er viktig å ha det hygienisk rent, men vi har stor toleranse for rot og skitne vinduer og skapdører.

Jeg er ikke opptatt av et plettfritt hjem, men jeg synes rett og slett ikke hverdagen fungerer hvis det ikke er noenlunde ryddig her.
I tillegg har vi ganske mye besøk, og hvis vi ikke holder noenlunde jevnt, blir det en kjempesjau når folk kommer. Ikke fordi det må være plettfritt da heller, men 13 middagsgjester i et rotehøl, blir helt texas hos oss.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat