Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-17, 21:02   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En verden med kun plantebasert mat

I min hverdag er det stort sett femti prosent vegetarianere, og ganske mange veganere, rundt meg hele tiden, og jeg opplever ikke egentlig noe frelsing hverken den ene eller andre veien. Vi tilrettelegger for veggis og kjøttis så langt som mulig, men foreslår at man tar med seg matpakke hvis det er vanskelig å bli mett på et vanlig vegetaralternativ. (Og nei, det er ikke bare sandwicher hvor pølsa er tatt bort altså.) Det er ofte sånn at vegetaralternativet er det enkleste også ifht halal og allergier, så det er topp.

For noen år siden husker jeg litt murring fra noen av muskelgutta på at "spiser'em ikke kjøtt orker'em ikke å jobbe", men nå viser det seg at de sterkeste klatrerne og stålarbeiderne er veggis, så da ble det tyst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat