Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-19, 23:19   #19
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg gleder meg og har så smått begynt å planlegge. Vi skal som vanlig feire hjemme hos oss selv. Mamma kommer sannsynligvis og da inviterer vi også eksen hennes, som ellers blir helt alene. De har fremdeles et godt forhold og ikke minst er han det nærmeste barna kommer en morfar (Pappa døde før de ble født). Vi inviterer også mannens tante og søskenbarn som flyttet hit i fjor og ellers er alene bare de to. Jeg håper også broren min kommer. Han har hittil feiret annenhver jul med oss og med konas familie (hun feirer alltid hos sine), så det er sånn sett vår tur i år, hvis han holder seg til tradisjonen.

Det blir hjemmelaget pakkekalender som vanlig. Ungene elsker det og så lenge de setter pris på det de får lager jeg det gjerne. Jeg er veldig usikker på hva slags julekalender jeg skal ha selv. De fleste sjokoladekalenderne er ganske kjedelige (savner Thornton's). Må tenke litt på det.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat