Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-19, 22:58   #11
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg begynte juleplanleggingen i februar.

I år er det store spørsmålet hvor vi skal feire og med hvem. Eldste skal feire med svigerfamilien sin (), det blir første jul uten ungene samlet. Men sånn skal livet være, neste jul er de hos oss. Så, siden det «kun» blir oss fire igjen, så vet vi ikke om vi vil feire hjemme i år.

Såh! Jeg hadde egentlig invitert oss og mamma (med slag/rullator/hjelpebehov, you name it) hos søster #2, men så ble det søren meg samlivsbrudd der i gården. Derfor ser det ut til at det atter et år blir fult hus her hos oss, med mamma, søster, nevøer, rullatoren og hurra meg rundt.

Nytt av året er at det ikke blir Donald tre (svindyrt edelgran), men vanlig gran som kan drysse i vei i romjulen. Vi drar til Liverpool i romjulen ()og blir til over nyttår, jså vi trenger et tre som holder en knapp uke.

Men jeg får altså ikke sett ungen min verken i jul eller nyttår, og det er litt rart. Og litt trist.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat