Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-19, 22:56   #10
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Første jul etter samlivsbruddet. Barna skal heldigvis være hos meg på julaften, men det kommer til å bli en rar desember og en rar jul. For første gang skal vi ha ekte juletre, ikke plast, det blir stas.
Hvordan gjør man det med julekalender for barn som bor 50/50?

Våre er vant med pakkekalender, da tar bare jeg ansvar for "mine" dager og eksen for sine. Ellers hadde de sikkert hatt en hvert sted, i og med at vi er ganske bedagelig anlagt og liker å frakte minst mulig frem og tilbake.

Mine er hos eksen fra 20.-27., så jeg gidder ikke ha juletre. Feirer med dem, da.


Tallulah: Kombo av opplevelser (kino, teater, ting dere uansett skal?), nødvendigheter (selv tenåringer behøver sokker og boxere?), vingummi og kokosboller eller hva-han-nå-liker i en pakkekalender?

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat