Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-16, 11:41   #58
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Making a murderer

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, det oppsummerte igrunnen mye av det jeg tenker også. Med det jeg har lest i ettertid av opplysninger om Steven Avery som er utelatt fra serien, så føler jeg jo at serieskaperne har valgt en vinkling som gjør det lettere å tenke at det ikke var han som var morderen. Det at han er fremstilt "snillere" enn han virkelig er, trenger likevel ikke å bety at han er verken skyldig eller uskyldig. Det er mye rart som er gjort i den etterforskningen uansett hvordan en snur og vender på det.


Det er det jeg reagerer på. Ikke at det er mange feil ved etterforskningen, for det er det. Men jeg synes de vinkler det slik at vi skal sitte igjen med inntrykket av at han er uskyldig. Jeg synes de spekulerer vel mye i dette, også i valg av tittel på serien.

Ellers svarte jeg på Sneglo sitt innlegg om at det var LITE som tydet på at han er skyldig. Og det er jeg sterkt uenig i.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat