Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-12, 08:32   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Eh, jo du må gjerne spør om de kommer fra Bergen eller Stavanger? Men om du vet at en etnisk norsk er fra Stavanger, insisterer du på å få vite om de likevel egentlig er fra Bergen? Om de er født der? Antagelig ikke, for det er i grunn lite interessant?

Jeg spør hvor folk kommer fra. Det er en del av greia med å bli kjent. Noen ganger er svaret Bergen og andre ganger er svaret "foreldrene mine kommer fra Pakistan". Og jeg synes det er interessant å vite begge deler.

Vi omgås mange folk med forskjellige etnisiteter. Jeg liker å høre om andre kulturer og skikker.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat