Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-19, 12:01   #245
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har pakket og sendt avgårde pakkekalenderen til studenten min, så nå er jeg skikkelig fornøyd med meg selv. Adventspynten er også fremme, så nå skal jeg bruke de neste ukene til å innføre mer og mer jul.

Noen som har vært på Rusta i år? Jeg har ikke noe særlig juletrepynt lenger, finnes det noe fint på budsjett der tro?

Vi var der i går. Kjøpte et sånt girlander med lys som var helt ok. Ungene kjøpte et sånt lite glitterjuletre og noen veldig kitchy julepynter til kjellerstua. Det er veldig mye rart der da. Men billig er det.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat