Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-13, 11:19   #159
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisnivå i Stavanger vs. Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Samtidig så skal man ikke lange biten utenfor Stavanger før prisene dropper drastisk



Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg bor i utkanten av Stavsnger kommune, ved universitetet, og her selges renoveringsobjekter fra femtitallet for mellom seks og ni millioner. Jeg tuller ikke.

Jeg bor på Tjelta (relativt sentralt, men landlig), ca. 25 minutter å kjøre fra Stavanger, og vi bor i et rekkehus vi kan taksere til rundt 4 millioner om vi vil selge, og skal vi kjøpe et hus som slipper å totalrenoveres kommer vi fort opp i 6-7 millioner minst. Men tomtene her er jo store da, det er vel det som trekker mest opp. Vi flytter nok fra rekkehus til rekkehus om vi skal ha oss noe annet enn det vi bor i nå.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat