Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-12, 22:26   #59
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klipper dere gresset på helligdager?

Jeg har hengt ut klær idag. Jeg må innrømme at jeg synes den klesregelen er på bærtur så lenge man ikke har tørkestativet helt oppi øynene på naboen. Vi har luket og klippet kanter med den lille kantklipperen bare idag. Den ene naboen har snekret garasje og klipt gresset (med motorklipper). Jeg synes egentlig det er litt friskt. Den andre er av den eldre garde som ser ut til å overholde slike regler, de gjorde ingenting 1. mai heller, men de lot likevel sønnen i familien arrangere en liten fest i hagen istad som inkluderte en rimelig høylytt discoseanse med låter av ulik kvalitet. Da tror jeg faktisk jeg foretrekker motorklipper.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat