Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-07, 22:01   #79
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Førstemann ble ammet til han var 3 mnd fikk utpumpet mm i en måned til. Det var pga min uvitenhet og dårlig lege at ammingen gikk fløyten. Fikk ikke behandling for trøske eller det vil si gutten ble behandlet men ikke jeg. Resultatet var evigvarende trsøke med store sår på brystene.

Med andremann samme grunn. Ble ammet lit lenge men klarte ikke å pumpe så lenge.

Minstemor i 2-3 måneder. Jeg hadde mye mindre melk enn når jeg ammet de 2 største. Jeg fikk ikke opp mengden melk heller. Jeg drakk ammete, tok nesespray, pumpet, hyppig amming, drakk mange liter vann osv. men fikk ikke nok melk. Til slutt måtte jeg gi MME i tillegg for minstemor var liten og tynn. Selv om jeg ammet først og gav MME etterpå så forsvant melken.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat