Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-19, 17:49   #90
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serveres det alkohol i konfirmasjonen?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Man kan ikke vite hva slags forhold de ulike gjestene har til alkohol og derfor synes jeg man skal avstå fra det. Hvorfor sette folk i en vanskelig situasjon? Jeg synes vi har et ansvar for å gjøre det enkelt å la være å drikke. Og da særlig i høytidelige anledninger der man føler at man må stille.

Joda, kjenner alle såpass godt at jeg vet hvilket forhold de har til alkohol i vårt tilfelle. Det er snakk om mine og mannens foreldre og søsken, og deres ektefeller og barn. Vi har vært på fester, i bryllup, i selskaper, i middager, jul, nyttår og 17.mai såpass mange ganger med alle sammen, at jeg tviler sterkt på at det kommer noen store overraskelser i denne anledningen, som ikke har avslørt seg tidligere.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat