Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-10, 11:58   #38
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg har fått min, men den er forhåndsinnstilt med et språk jeg overhode ikke forstår ...noen som kan hjelpe meg med å finne språkinnstillingene??

Surfer den konstant på nett altså? Det er jo noe drit, der kan man jo styre iPhone ganske så godt. Jeg ladet forøvrig bare min iPhone 1-2 ganger i uken, og SE har jo normalt hatt veldig god batterikapasitet, så det bør de jo forbedre!!

Kommer du deg inn på innstillinger? Der er det rubrikk nr 11 som er "Språk og tekst". Øverste rubrikk der er valg av språk.


Jeg synes egentlig ikke batterilevetiden er så dårlig. Min kobler seg opp på det trådløse nettet når jeg er hjemme, og legger seg ikke på nettet ellers om jeg ikke ber den om det.

Ellers finner jeg fremdeles ikke ut hva jeg gjør galt for å få lastet ned app'sene. Bortsett fra det er jeg storfornøyd med mobilen.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat