Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-19, 08:42   #24
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De aller beste førjulsaktivitetene i Norge

Personlig elsker jeg julegrantenningen i Stavanger Sentrum. Det har vært en tradisjon i vår familie hele mitt liv, og jeg tror jeg kan med hånden på hjertet, si at jeg ALDRI har gått glipp av en tenning. Da er det julesang, nedtelling for julegrantenning, vandring rundt i sentrum for å se på julelys og juleutstilling i butikkvinduene, kjøpe stor kakemann på ett av konditoriene og drikke varm kakao på Steam.

Julemesser rundt omkring. (Min favoritt er den som er i Bekkefaret Kirke. Da går vi, både gutta, Mommor og jeg og storkoser oss noen timer.)

Julebyen Egersund er fantastisk. Nå er det noen år siden jeg fikk mulighet til å dra, men i år er den på planen!

Svartnissen i Sola Kulturhus får vi alltid med oss (skal i slutten av november...gutta gleder seg vilt!)

Julefilm på kino er også et must! I år har jeg i alle fall to filmer jeg skal se. En med gutta og en med venninner.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat