Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 21:49   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din smoothie-oppskrift?

Jeg og ungene drikker smoothie hver morgen de dagene jeg har sentvakt eller fri. Kjempegodt. Jeg lager den vegansk da, men det er jo bare å bytte ut med ikke-veganske ingredienser om man vil. Vi bruker soyamelk (ungene liker den med vaniljesmak, jeg liker best naturell), masse frosne bringebær eller blåbær (jordbær i sesongen), et par bananer, en neve nøtter (oftest paranøtter), litt Udos Choice og også gjerne en håndfull spinat eller salat. Skal prøve med brokkoli også en dag, det sies at det ikke smaker brokkoli så det er jo greit å prøve ut. Spinaten merkes i hvert fall knapt. Masse energi! Jeg har bestilt hemp-protein på iHerb nå, så når det kommer (om en uke eller to, tar litt tid) så skal jeg prøve med det oppi også. Greit å ha litt proteiner oppi.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat