Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-20, 10:43   #7
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.248
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har lyst på syrinhekk

Det kan høres ut på svarene at det å få fram en hekk fra mitt tre er et langvarig prosjekt. På annen del av grensen mellom oss og samme nabo har de syrinhekk på sin side av hekken. Den er nok gammel, jeg tipper ca 100 år, dvs fra byggetiden av gaten. Det er en annen nabo i samme gate som har syrinhekk mellom huset sitt og gaten, så det er fra disse to hekkene jeg har blitt inspirert. Hekken på naboens side består av mange stammer og den skyter skudd fra bakken, mulig jeg kan spørre om å få høste av de. Hender også at det kommer skudd på vår side av gjerdet som jeg klipper ned. Vårt tre skyter nye skudd ved siden av de 3-4 stammene den består av, dette treet er nok også ca 100 år gammelt.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat