Tråd: Reisemål?
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-07, 15:35   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reisemål?

Krakow er vakkert. Wien likeså!

(selv er jeg fortsatt forelsket i Paris, både mtp. historie, kunst og arkitektur. )

Praha sliter jeg litt mer med, men det kan hende det er fordi jeg bodde på "hotell Dum", farget håret og badet lilla og at alle de andre i klassen konsekvent skulle frekventere gatene hvor man fikk kjøpt Tomy Hillfiger og Versacce sjempebillig.

Åh! Eller hva med spaweekend i Tallinn? Eller Riga, der er det visst veldig vakkert, gamlebyen er fascinerende, har jeg hørt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat