Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-21, 10:00   #40
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store grilltråden 2021

Min gassgrill er like gammel som eldstejenta, dvs 19 til sommeren. Vi griller mange ganger i uka fra begynnelsen av april til september/oktober. Vi bruker ca en stor flaske gass i løpet sv en sesong. Den koster vel 250 kr eller noe? Jeg tror definitivt vi hadde brukt mer penger på kull og tennvæske i løpet av en sesong. Det er også etter min mening et must med gassgrill når man bruker den til middagslaging på hverdager der man har det litt travel og ikke kan vente den halvtimen det tar å varme opp en kullgrill.

Jeg trenger flere ideer til kjapp grillmat som heller ikke krever mye forberedelse. Vi spiser selvsagt pølser, burger, fiskeburgere og den slags, men ønsker meg variasjon. Noen som har tips til raske, lettvinte og helst rimelige grillmiddager?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat