Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-12, 19:42   #271
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Hos oss er 3DS, is, bøker, andre barn og felles opplevelser både av høykulturell og popkulturell art sauset sammen til en perfekt indianerfamilieferie.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er jeg forresten den eneste som ikke liker store hotellanlegg rett og slett på grunn av FOLKENE?

Det er akkurat sånn jeg har det også, og jeg tror det forsterkes når man har annlegg bare for barnefamilier, bare for enslige, bare for ungdom osv. Les innlegget mitt om hotellet i Gøteborg lenger opp.

I Florida har jeg prøvd å finne det stedet med færrest skandinaver, men jeg er redd det kryr av dem der. Vi får snakke skikkelig bred white trash-dialekt hele tiden så vi ikke blir avslørt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat