Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-12, 19:34   #267
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Åh , hva du går glipp av!
Og etter etpar dager går DS-ene tom for strøm uten mulighet til lading. Ah... nye opplevelser for barna også Og for de voksne - hvis det er dekning går jo mobilen tom en gang også.

Jeg ferierte på en sånn hytte flere ganger i året til jeg var 16, så jeg vet veldig godt hva jeg går glipp av. Og jeg har vært der noen ganger i voksen alder også, siden det er mine foreldres hytte. Det skal sies at den er oppgradert med strøm i senere år. Jeg savner overhodet ikke den type ferie, for å si det sånn. Jeg kan klare en helg, max. Det er bare ikke avslapning og avkobling for meg. Og det har egentlig ikke noe med komforten å gjøre heller, for jeg trivdes jo på camping i telt i fjor.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat