Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-10, 12:38   #67
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Ja. Jeg hadde igrunn øvelseskjørt med kjæresten hver dag i 2 år, så jeg var ganske sikker på å klare det. Hadde en "kjøretime" med mamma dagen før, siden hun hadde ny bil og jeg var vant til å kjøre en gammel Manta, hun mente det var urt, men det var igrunn ikke så veldig lærerikt siden jeg kun fikk kjøre på en parkeringsplass og jeg husker hun satt med hånden rundt brekket hele tiden. haha

Hvis du er nervøs, så husk å tenk at du må kikke langt fram, jeg hadde en tendens til å se på veien rett foran bilen når jeg var nervøs i begynnelsen. Og er det noe du gjør feil, så si det til sensor med en gang. Det er lurt, for da vet han at du er klar over feilen, og kanskje han trekker deg mindre for det etterpå.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat