Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-18, 08:36   #20
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Florida i februar?

Florida er best januar - april. I disse månedene regner det veldig lite og temperaturen er som en god norsk sommer (ikke som 2018 riktignok).

Skal du leie hus bør du være kjapp, Orlando distriktet innvandreres av snowbirds, dvs. solhungrige folk fra Canada.

Mine barn har feriert der hver sommer siden 2010, de mener Universal og Island of Adventures er desidert best, men her anbefaler jeg at ungene er over 140 cm.
Kjøp Park to park ticket som du skal få full utbytte av Harry Potter. Volcano er vannpark som ligger i samme område, du får kjøpt 3 parks deal på disse 3. Kjøp billetter på turistinformasjonen. Litt avhengig av hvor du skal bo, men de som ligger på International Dr., HWY27 og i Kissimmee/Celebration har prisgaranti. Send meg en Pm så skal du få adressen utfra hvor du skal bo.

Cape Kennedy ligger på Merritt Island, ca 1,5 times biltur fra Orlando distriktet. Kan kombineres med bading på Cocoa Beach. Hvilket kan være en kjølig opplevelse i februar.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat