Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-16, 10:25   #25
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste nettsted for å finne ferieboliger i Kroatia?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er det spesielt dyrt å leie leilighet/hus i Kroatia eller er det veldig luksuriøst bosted?

Jeg er godt fornøyd med at vi kommer godt under 30tusen for fly, rekkehusleilighet inkl. utvask og leiebil + nøkkel til sval p-garasje til bilen. I Spania da.
Om jeg bestiller leiebil nå så ender vi på 27.300 for 14dager og det synes jeg er rimelig nok.

Jeg synes det er lite å velge i, små forhold og mange små tilbydere. Vi betaler 7.500,- i uken for liten leilighet i by med lite felles svømmebasseng i bakgården, og 7.500,- i uken for stor leilighet med to soverom og stor møblert terrasse på et tettsted ved havet. 5000,- for to uker med leiebil, og 6000,- for flybilletter. 26.000,- for fire i selvhushold og med bil, alt er enkel standard.

I Italia har vi bodd godt og billig på bygda, men dyrt på populære steder ved havet. Leiebil og fly til Roma koster det samme.

Vi har kun vært på Mallorca to ganger. Hotellene har vært dyre med 1500,- pr natt for leilighet på typisk charterhotell. Vi er enige om at vi ikke skal tilbake. Vi fikk nok i fjor med fullt hotell, fullt basseng, solsengreservasjon kl 06 og jaggu fullt på stranda også.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat