Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-19, 21:14   #91
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Løping: Intervaller

løve70 (mener i alle fall det var deg): Du hadde et fint intervallprogram for noen år siden som du skrev i en joggetråd/treningstråd, som jeg har hatt mye glede av. Men nå har jeg ikke trent intervall på mølle på 1/2 år så det er gått i glemmeboken, og jeg finner det ikke igjen. Det var drag på annenhver 1,5 og 2 min (alternativt 1 og 1,5 min) med ulik stigning (6% og 8%?) i de respektive dragene. Husker du dette og kan si litt om jeg husker det feil? Føler dragene på 2 min blir veldig lange nå dersom jeg har fart på over 12 km/t og såpass høy stigning, men det kan fort ha sammenheng med dårligere form etter et halvår med begrenset treningstid.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat