Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-20, 18:35   #574
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9

Ikke akkurat glad, men jeg ble veldig imponert av mannen som kom for å reparere tredemøllen vår. Han skulle bytte ut en tung treplate under mølla, med masse skruing og løfting og romstering. Og så hadde han en og en kvart arm (eller noe, den korte var gjemt i genserermet)! Også litt fornøyd med meg selv som ikke glodde eller spurte eller tilbød hjelp jeg ikke ellers ville tilbud, bare "spør om det er noe du trenger". Altså, jeg har to like lange armer og ti tilsynelatende velfungerende fingre, men de er altså tommeltotter i disguise. Så jeg er imponert over alle som klarer praktiske ting, og dobbelt imponert over de som gjør det med en arm.

Og nå er jeg glad for å ha fungerende mølle.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv