Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-20, 14:32   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndklær og sengetøy - hvilke mengder?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg føler jeg "drukner" i håndklær og sengetøy. Disse tingene er skap-plasskrevende og en nødvendighet, men nå har jeg bestemt meg for å rydde med hard hånd.

Hvordan er det hos dere? Hva er egentlig behovet pr person?

Edit: Jeg tenker på pr voksen.

Dette er det sikkert en del som reagerer på, men vi har i utgangspunktet nesten ingenting.

Alle fire (alle er voksne) har hvert sitt dynetrekk og putetrekk. Ungene har hvert sitt laken og vi har et dobbeltseng-laken. Dette tas av om morgenen, vaskes, tromles og tas på igjen om kvelden. Vi bruker aldri noe annet enn dette. Vi har et ekstra sett liggende, det er et gammelt som vi brukte tidligere. Det er bare der i reserve.

Vii har INGEN ekstra laken overhodet. Det er fordi vi bare har kjøpt nytt når de andre har fått hull eller at noen har skiftet størrelse på seng slik at vi har måttet gi bort de vi hadde.

Vi burde nok kjøpt ekstra laken, men vi har til dags dato ikke trengt det, så det blir bare utsatt...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat