Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-19, 22:21   #17
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

Kong Olavs død, 1991:
Jeg husker ikke selve meldingen om dødsfallet, men husker veldig godt at rektor gråt dagen etterpå og at vi måtte se hele begravelsen på en liten knøtteskjerm i klasserommet.

Dianas død, 31. august 1997:
Denne natta/morgenen var jeg på fødeavdelingen og var helt uinteressert i hennes dødsfall. Fulgte nøye med i dagene etterpå, da.

9/11, 2001:
Jeg var ganske nybakt mor og hadde fått et par timer med barnevakt mens jeg malte karmer på foreldrehuset. Merket på naboene at det skjedde noe, husker de virret rundt i gatene og snakket om at Pentagon sto i brann og at det skjedde noe med noen skyskrapere.

Regjeringskvartalet/Utøya 22. juli 2011:
Jeg var hjemme alene med ungene, nettopp ankommet fra ferie. Ble sittende helt lammet av sjokk og sorg i nesten 24 timer. Det er det mest skjellsettende jeg har opplevd som ikke har påvirket meg direkte, tror jeg. Har alltid hatt et nært forhold til Utøya.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat