Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-19, 20:30   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

22. juli 2011
På toget fra Liverpool til Manchester. Vi visste ikke noe før vi plutselig fikk flere meldinger om at " Alt er bra med meg", uten nærmere forklaring. Jeg kjente at det var feil å være utenlands når noe så fryktelig skjedde hjemme.

31. juli 1997
Dianas død.
Jeg var 18 og hadde vært på byen til langt på natt. Husker jeg tasset ned loftstrappa temmelig i svime da faren min begynte å snakke om prinsesser. Det tok litt tid før jeg skjønte hva det var.

17. januar 1991
Kong Olavs død.
Jeg husker ikke hvor jeg var da nyheten kom, men jeg husker vi dro til Oslo og besøkte kista som sto i slottet noen dager etterpå.

11. september 2001
Jeg var på biblioteket på NTNU. Husker at jeg var på vei forbi noen som leste nyheter på stasjonær PC da jeg så overskriftene, og ble stående bom stille og lese over skuldra.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat