Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-19, 09:31   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invaderende nabo - hva gjør man?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Eg har faktisk allereie ein nabo so eg har valgt unngåings-strategien på......Ho kjem heldigvis ikkje og ringer på, men når eg tilfeldigvis treff ho ute øser ho ut med negativitet om alt og alle. Alt er fælt og alle er idiotar, bortsett frå ho. Dette har ført til at dersom eg ser ho ute når eg har tenkt meg ut, så ventar eg til ho har gått inn i huset før eg går ut. Og dersom eg ser ho ved postkassene når eg parkerer med bilen, latar eg som eg plutselig får ein telefon og blir sittande i bilen med telefonen mot øyret til ho har gått.......På den måten har eg unngått samtalar med ho det siste halve året.

Kanskje hun skriver innlegg om «unnvikende nabo» på et annet forum?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat