Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-20, 17:25   #22
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkel «småmat» som kan oppbevares

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Herlig! Ser kjempegodt ut! Når du sier «kjevle ut», hvor store og tynne skal platene være da?

Funker spekeskinke?

Og de blir ikke soggy av oppbevaring? Hvordan gjør jeg dette?

Jeg har ikke prøvd med spekeskinke. Jeg vet ikke hvordan det smaker sammen med sennep.

Jeg har ikke målt hvor store de blir, men så store at når du legger en spiseskje ca. av skinkeblandingen oppå så har du greit med deig å pakke rundt, så fyllet holder seg på plass.

Jeg har ikke opplevd at de blir "soggy". Hvis du lager dem dagen før, kan du bare oppbevare dem i kjøleskapet. De er best litt lunka hvis mulig.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat