Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-13, 08:58   #38
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing foreldregavetråden: Hva slags forhold har du til gaver og ønskelister?

Jeg spør hva folk ønsker seg og så prøver jeg å fikse det de ønsker seg. Er veldig kjekt å finne på gaver selv, men det er jo ikke bestandig det klaffer og da blir det så dumt.
Svigermor kjøper i øst og vest og spør ikke hva vi trenger eller ønsker oss, og heller ikke hvilken størrelse barna bruker. Litt rart å feks kjøpe vinterdresser når de ikke på forhånd vet om vi har det eller ikke.

I år ga søsteren min uttrykk for hvor godt hun likte det den gangen jeg laget fotobøker. Så da ble det fotobok da. Og hjemmestrikket genser jeg har innhentet info om i løpet av året.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat