Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-13, 08:48   #37
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing foreldregavetråden: Hva slags forhold har du til gaver og ønskelister?

I det kast-og-bruk overflodssamfunnet vi lever i har jeg et forholdsvis anstrengt forhold til gaver generelt. Og siden mitt ene barn har ting og klær som fint kunne ha holdt til minst tre jenter på hennes alder ber jeg henne tenke seg nøye gjennom hva hun trenger når hun skriver ønskeliste.

Jeg klarer ikke "fake" et smil om jeg åpner en gave med et stygt skjerf eller dårlig bodylotion og har sagt klart ifra at jeg ikke ønsker slike gaver. Det er og forblir helt totalt meningsløst i mine øyne.

Spiselige ting derimot setter jeg stor pris på og det er som regel det vi ender opp med å kjøpe i gave til voksene mennesker som "har alt".

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat