Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-13, 08:04   #36
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing foreldregavetråden: Hva slags forhold har du til gaver og ønskelister?

Julegaver

Jeg er litt delt. For folk jeg ikke kjenner veldig godt er det greit med ønskelister, ellers safer jeg med gavekort.
Men ellesr liker jeg å kunne drodle litt. Ulltøy, men med litt økologisk krydder, en lokalprodusert ost og en lavkarbo sjokolade i esken ogsp. Var bare ulltøyet som sto på ønskelista, men jeg vet jo at det andre blir satt pris på også.
Det hender jeg opererer med detaljert liste. I fjor ønsket jeg meg inderlig en del til kjøkkenmaskinen min. Og jeg ble veldig, veldig veldig glad da jeg fikk den!!!!
Men jeg liker egentlig ike lister som er helt sesifiserte.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat