Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-18, 14:12   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit pizza (hva liker du?)

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Me har brukt ferdigsaus frå Coop, men den selges ikkje lenger i vår lokale butikk. Har også laga av CF med kvitløk, chili og salt og pepper.

Kan ein bruke mager CF? Den vanlige er temmelig feit.

Jeg bruker alltid den magreste crème fraichen, den med 10%. Den er vanskelig å oppdrive, så noen ganger bruker jeg den med 18%. Det er klart det nok smaker bedre med 40%, eller hva de nå har, de feite, men det vil jeg rett og slett ikke spise så mye av. Jeg synes det er digg uansett, og jeg lager supersunn bunn og bruker lite ost. Det er slik jeg vil spise pizzaen min, og jeg kan ha god samvittighet, også overfor ungene.

Jeg respekterer at andre tenker annerledes.


Sist redigert av Hyacinth : 10-11-18 kl 14:29.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat