Sv: Filmer sett i 2018
Falt ut før januar i fjor, men prøver igjen i år. Gjør som Skilpadda og tar både ferdigsette serier og filmer.
1. Dark - tysk sci-fi krimserie, utrolig fengende og bra. Fikk frisket opp skoletysken også.
2. Scully - Ikke Tom Hanks beste film
3. Dirk Gently's Holistic Detective Agency sesong 2 - fortsatt fantastisk absurd og like bra som første sesong!
4. Black Mirror sesong 1 og sesong 2 - interessante tema som er aktuelle og satt skikkelig på spissen.
5. The End of the F***ing World - absurd og veldig god.
6. Black Mirror sesong 3 - fortsatt veldig bra.
7. Forbidden Planet - noen ganger ufrivillig10. komisk, men slett ikke dårlig.
8. Black Mirror sesong 4 - fortsatt veldig bra.
9. Godless - likte denne serien godt, enda jeg egentlig ikke er noe særlig for western-sjangeren.
10. Manhunt: unabomber, likte den godt også.
11. American Horror Story, sesong 1 - falt absolutt i smak.
12. American Horror Story, sesong 2 - fenger fortsatt
13. American Horror Story, sesong 3
14. Three Bilboards Outside Ebbing, Missouri - wow!
15. Alias Grace - anbefales!
16. Maze Runner 3 - Dødskuren - nja, men bedre enn nummer 2.
17. American Horror Story, sesong 4
18. The Post
19. Grey's Anatomy sesong 11, 12, 13 - addictive
20. En natt
21. Call Me By Your Name
22. Lady Bird
23. Unge lovende sesong 3
24. The Shape of Water
25. Black Panther
26. Criminal Minds sesong 10
Sist redigert av amylin : 25-03-18 kl 18:55.
|