Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-19, 23:20   #1036
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.504
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Rent taktisk gir det mening for USA å ønske å eie noe der, for det kan gi dem posisjoner om Russland skulle finne på at de skal bølle litt i nordområdene.

Er enig i at Grønnland ligger fint til rent strategisk. Det har også vært spekulert i om det er olje/mineraler eller andre ressurser i havet under isen. Rent handelsmessig er det jo også greit å kunne ha havner langt nord når isen forsvinner.

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Enten har han fått slag, eller så er dette en avledningsmanøver der han prøver å skjule noe annet.

Kanskje greit at man snakker om Grønnland fremfor Irak? Jeg er usikker på Trump kjenner jeg, han er merkelig, sier mye merkelig (og twitrer enda mer rare ting), men han har oppnådd en god del, mange av problemene han peker på er veldig reelle. Innvandringen over grensen er problematisk - ikke nødvendigvis på grunn av innvandrerene i seg selv, men på grunn av kriminaliteten som følger med menneskesmugling. Dette ser vi jo også i middelhavet. Flykningestrømmen skaper en handelssituasjon som neppe er så mye bedre enn å handle med narkotika.

Håper ikke han blir gjenvalgt, men ... jeg tror kanskje han blir det.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv